Artykuły

Biedronka jak poczta: pracownicy protestują

Związkowcy z biedronkowej "Solidarności" zbierają podpisy pod petycją, w której pracownicy sieci protestują przeciwko otwieraniu Biedronek jako placówek pocztowych w niedziele z ograniczeniem w handlu.

Electrolux z kampanią "Pierz, susz, noś dłużej"

Za realizację odpowiadają: Awena, Cut The Mustard i Zenith.

Branża moto odbija

W I poł. roku sprzedano o 38% więcej aut niż w ub.r.

Romance TV - i dla babci, i dla wnuczki

Konkurujemy ze wszystkimi stacjami dla kobiet - przekonuje Tim Werner, CEO Romance TV Polska

Communication Unlimited z kampanią dla Invest Komfortu [wideo]

Za zdjęcia do cyklu filmów "Twórcy czasu i przestrzeni" odpowiada Maciej Puczyński.

Aplikacje mobilne - jedno z najlepszych źródeł danych. Jak wypromować aplikacje w Internecie?

Przy projektowaniu aplikacji warto wziąć pod uwagę, jakie dane będziemy chcieli zbierać i w jakim celu - pisze Piotr Nogal, CXO Bluecloud Interactive.

IQS: Prawie 90% nastolatków w Polsce gra w gry

Marka Kanapkowy firmy Hochland organizuje akcję edukacyjną dla rodziców i dzieci dotyczącą gier wideo.

Abstra zmienia się w Studi

Rebranding ma podkreślać nowe kompetencje grupy, wykraczające poza influencer marketing.

Większy zespół i awanse w TalentMedia

Wiktor Jędrzejewski i Mariusz Buczyński dołączają do agencji. Awansują: Robert Fidler i Natalia Grzeszak.

Badanie Deloitte: pandemia wpłynęła na wzrost roli marketingu w firmach

To druga edycja badania liderów marketingu w Polsce "CMO Survey 2021", które firma doradcza Deloitte Digital przeprowadziła we współpracy z HRK oraz Stowarzyszeniem Komunikacji Marketingowej SAR.