Philip Morris chce zaprzestać sprzedaży papierosów w Wielkiej Brytanii do 2030 r.
Jacek Olczak, CEO Philip Morris International, uważa, że rząd brytyjski powinien potraktować papierosy tak jak samochody o napędzie spalinowym, których sprzedaż ma być zakazana od 2030 r.
World Corporate Golf Challenge Poland już 12 września
To polska edycja największego korporacyjnego turnieju golfowego świata.
Pizza Hut i PayU wprowadzają usługę "Zamów online do stolika"
Polska jest pierwszym krajem, gdzie ją wdrożono.
Wavemaker: wsparcie marek dla społeczności LGBT dzieli Polaków
Angażowanie się marek w tematy społeczno-polityczne nie ma w Polsce jednoznacznie pozytywnego odbioru. Największym zrozumieniem cieszy się ekologia, najmniejszym - wsparcie praw mniejszości seksualnych.
Marek Różycki i Tomasz Waligóra w zarządzie Pathfinder 23
Pełniąca do tej pory funkcję CEO Julia Dziurbiejko oraz executive vice president Szymon Domżał wchodzą w skład nowo utworzonego zespołu w ramach Brand New Galaxy.
Piwa Brewery Hills w sierpniu dostępne w sklepach Lidl
W planach wrocławskiej spółki jest emisja akcji na platformie Crowdway.pl, wejście z ofertą publiczną na rynek NewConnect, a docelowo - budowa własnego browaru.
Axel Springer reorganizuje działalność w Europie Wschodniej
Polska będzie kluczowym rynkiem.
Dan Cake stworzył mural oczyszczający powietrze
Za projekt graficzny odpowiada agencja 19 Południk.
Grzegorz Kłusek jako head of new business w Dziadku Do Orzechów
Awans w strukturach agencji.
Ariana Grande wprowadza na rynek zapach God is a Woman
Nazwa produktu opracowanego we współpracy z Luxe Brands to jednocześnie tytuł piosenki amerykańskiej wokalistki z 2018 r.