Artykuły

Rząd da po 100 zł na wymianę dekodera naziemnej TV

W 2022 r. zmiana standardu nadawania - problem dla ponad 2 mln gospodarstw domowych.

Robert Feluś, redaktor naczelny, odchodzi z "Wprost"

Jego obowiązki przejmie Michał Chabas, dyrektor zarządzający spółki PMPG Polskie Media.

Wavemaker: Żaden program w TV nie przyciągnął w 2021 r. 5 mln widzów

W 2021 r. nie było ani jednego programu w polskiej telewizji, który przekroczyłby granicę 5 mln widzów, pokazuje opracowanie Wavemakera na podstawie danych Nielsena. Analiza agencji wyłączająca transmisje imprez sportowych pokazuje taką sytuację po raz pierwszy w historii polskiej TV.

Rynek cateringów dietetycznych wart jest ponad 2,5 mld zł

A liczba firm działającym w sygnecie diet pudełkowych wynosi 850.

UOKiK nałożył na Kaufland prawie 140 mln zł kar

Kaufland wymagał od dostawców obniżenia ceny produktów rolnych i spożywczych już po ich sprzedaży, nieuczciwie wykorzystując swoją przewagę kontraktową - uznał UOKiK.

Jak automatyzacja działań reklamowych online wpływa na sprzedaż?

- Facebook i Instagram to dzisiaj jedne z najlepszych i kluczowych kanałów sprzedaży online. Optymalizacja i skalowanie sprzedaży to jednak wielkie wyzwanie przy rosnącej konkurencji - pisze Michał Kidała, Country Director Poland w Business Factory

Przestrzeń wraz z Dawidem Kaźmierczakiem tworzą nową ofertę social media & content

- Aby tworzyć treści w inny sposób niż "tradycyjną" reklamę, potrzebny jest też inny sposób pracy, inny zestaw talentów. Właśnie finalizujemy tworzenie zupełniej nowej oferty na rynku. Szczegóły niebawem - mówi Kaźmierczak.

Po pierwsze, to nieprawda, po drugie, suplementy [Felieton Michała Majczaka]

Minęły święta, życzyliśmy sobie wszyscy jak najlepiej. A przed nowym rokiem będziemy robić postanowienia. A może sobie obiecajmy, że powiemy tym wszystkim briefom o cudownych uzdrowieniach: "sprawdzam"?

Eobuwie zmienia nazwę na Modivo

Wynika to z rozwoju sprzedaży na rynkach Europy Zachodniej.

Unilever jako pierwszy w Polsce z kampanią na Amazonie

Za realizację działań mediowych odpowiada Mindshare Polska.