Disney+ ogłasza ofertę programową i plany związane z polskim rynkiem
Debiut platformy 14 czerwca br. Właściciel Disney+ podał szczegóły dotyczące Polski, w tym ceny abonamentu, jakie będą u nas obowiązywać.
Polska Akcja Humanitarna z kampanią "Twoja pomoc się liczy"
W kampanii pro bono zaprojektowanej i przeprowadzonej przez Albedo Marketing PAH pokaże bardzo konkretnie, na co przeznacza środki wpłacane na rzecz ofiar wojny w Ukrainie.
NielsenIQ: największe innowacje FMCG
Jak mają się innowacje w niepewnych czasach? Wyglądają całkiem nieźle - to pokazują badania NielsenIQ. Oto coroczne zestawienie zwycięzców NielsenIQ Breakthrough Innovation.
Infinix - kolejna chińska marka smartfonów debiutuje w Polsce
Infinix to marka Transsion Holdings, który odniósł wielki sukces w Afryce.
Electrolux z kampanią "Wszystkie dzieciaki są równie dobre" [wideo]
Za pomysł kampanii odpowiada Cut The Mustard.
Nagrody pieniężne - must have skutecznej akcji promocyjnej
Czy nagroda idealna istnieje? Tak, jeśli jest dostosowana do odbiorców, uniwersalna w wykorzystaniu i uwzględnia nowości rynkowe - pisze Jakub Goiński, business development manager, Sodexo Benefits & Rewards Services Polska.
Co nowego w social mediach (17)
Tym razem w cyklu przygotowywanym przez Małgorzata Obielak z agencji marketingu efektywnościowego Performics przedstawiamy kilka nowości, które pojawiły się w samych aplikacjach.
Salad Story liczy na 3,2 miliona złotych w emisji crowdfundingowej
Do końca 2023 roku sieć lokali gastronomicznych ma zwiększyć się z 41 do 57.
Czy reorganizacja multipleksów telewizji naziemnej wpływa na oglądalność TV? [Analiza]
Analizę przygotowała dwójka ekspertów z Publicis Groupe: Bartosz Sieradzki, Investment & Trading Director w zespole PMX i Sonia Sadłek, Multiscreen Investment Manager.
Klarna z pierwszą polską kampanią telewizyjną [wideo]
Celem jest przybliżenie polskim konsumentom marki Klarna oraz oferowanego produktu “Zapłać za 30 dni", a także edukacja klientów w zakresie korzystania z płatności odroczonych i ich zalet.