Co nowego w social mediach (25)
Nowości proponowane m.in. przez Linkedin, Twittera i TikToka prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.
Porsche ma trafić na giełdę
Według szacunków analityków wartość rynkowa marki należącej do Volkswagen Group wyniesie między 60 a 85 miliardów euro, co oznacza, że zapowiada się jeden z największych debiutów giełdowych na świecie od lat.
Orlen z kampanią o sponsoringu [wideo]
Hasło: "Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek".
WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową [wideo]
Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan.
I.pl - nowy portal od Polska Press
Ma dla niego pracować 800 dziennikarzy w regionach oraz 40 redaktorów w redakcji centralnej.
Od segmentacji do hiperpersonalizacji… czyli o wykorzystaniu uczenia maszynowego w komunikacji marketingowej
Współczesny konsument jest wciąż bombardowany komunikatami. Konkurencja o coraz krótsze okresy uwagi jest krwawa i liczy się w niej wykorzystanie każdej możliwej przewagi. W jaki sposób data science może pomóc w skutecznej walce o dotarcie z przekazem marki do konsumentów?
Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy “Czujesz klimat?" Rossmanna
Pierwszym ambasadorem inicjatywy został miesiąc temu Artur Rojek.
World Corporate Golf Challenge Poland 2022 - relacja z turnieju
W polskich eliminacjach do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata zwyciężyła drużyna Orange Team w składzie Artur Wróbel i Andrzej Rosłaniec. Organizatorem polskich rozgrywek jest od 8 lat agencja Plej.
Ekstraklasa szykuje kampanię wizerunkową
To pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.
Netflix otwiera biuro w Warszawie
Będzie koordynować działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (28 rynków).