Artykuły

Co nowego w social mediach (25)

Nowości proponowane m.in. przez Linkedin, Twittera i TikToka prezentuje Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Porsche ma trafić na giełdę

Według szacunków analityków wartość rynkowa marki należącej do Volkswagen Group wyniesie między 60 a 85 miliardów euro, co oznacza, że zapowiada się jeden z największych debiutów giełdowych na świecie od lat.

Orlen z kampanią o sponsoringu [wideo]

Hasło: "Mistrzowie świata i mistrzowie podwórek".

WeNet rusza z pierwszą ogólnopolską kampanią reklamową [wideo]

Za stworzenie koncepcji kreatywnej i produkcję spotów kampanii odpowiada Change Serviceplan.

I.pl - nowy portal od Polska Press

Ma dla niego pracować 800 dziennikarzy w regionach oraz 40 redaktorów w redakcji centralnej.

Od segmentacji do hiperpersonalizacji… czyli o wykorzystaniu uczenia maszynowego w komunikacji marketingowej

Współczesny konsument jest wciąż bombardowany komunikatami. Konkurencja o coraz krótsze okresy uwagi jest krwawa i liczy się w niej wykorzystanie każdej możliwej przewagi. W jaki sposób data science może pomóc w skutecznej walce o dotarcie z przekazem marki do konsumentów?

Marcin Kydryński ambasadorem inicjatywy “Czujesz klimat?" Rossmanna

Pierwszym ambasadorem inicjatywy został miesiąc temu Artur Rojek.

World Corporate Golf Challenge Poland 2022 - relacja z turnieju

W polskich eliminacjach do największego korporacyjnego turnieju golfowego świata zwyciężyła drużyna Orange Team w składzie Artur Wróbel i Andrzej Rosłaniec. Organizatorem polskich rozgrywek jest od 8 lat agencja Plej.

Ekstraklasa szykuje kampanię wizerunkową

To pierwsza taka kampania w historii krajowej ligi.

Netflix otwiera biuro w Warszawie

Będzie koordynować działania w regionie Europy Środkowo-Wschodniej (28 rynków).