Artykuły

Bolt otwiera w Warszawie swój drugi co do wielkości hub

Estońska firma zatrudnia obecnie w Polsce ponad 300 osób.

Hołd dla królowej zamiast reklam w Wielkiej Brytanii

Na zawieszenie normalnej emisji reklam zdecydowali się m.in. czołowi operatorzy cyfrowych nośników OOH.

Kinga Grzelewska przewodniczącą jury Kreatury 2022

Managing partner and creative director MullenLowe Warsaw poprowadzi obrady jury konkursu.

E-commerce - kompetencje na wagę złota

W okresie pandemii mieliśmy skokowy wzrost e-commerce, ale ten rynek nie jest jeszcze w Polsce w pełni dojrzały, a potrzebne kompetencje nie do końca się wyklarowały - mówi Ewelina Kołodziej-Władzińska, executive manager w HRK SA.

Krzysztof Mikulski: Ewolucja, nie rewolucja

Branża zdecydowanie musi unowocześnić systemy pomiarowe, aby wyniki wiarygodnie reprezentowały wszystkie sposoby oglądania treści dostępnych na rynku - przekonuje Krzysztof Mikulski, prezes Motowizji, CEO Romance TV Polska, właściciel grupy Frame by Frame.

SEO360® - branżowy game changer

Przez 14 lat istnienia SEOgroup zebraliśmy wszystkie bolączki klientów, zbadaliśmy je, by finalnie znaleźć skuteczne antidotum. W ramach SEO360® gwarantujemy klientom wzrost ruchu oraz przychodów - mówi Michał Herok, prezes i założyciel SEOgroup.

Katarzyna Bosacka powraca w programach "MądrzeGotujemy"

To wspólny projekt TVN i Carrefour Polska, realizacją zajmuje się BrandTime.

Finał US Open oglądało średnio 2,65 mln widzów

Była to jak dotąd najchętniej oglądana transmisja meczu Wielkiego Szlema w Polsce.

Electrolux partnerem głównym 47. Festiwalu Polskich Filmów Fabularnych w Gdyni

Szwedzka marka znana z innowacyjnych i przyjaznych środowisku urządzeń AGD będzie promować ideę cyrkularności w produkcjach filmowych, m.in. poprzez nagrodę "Klimatyczny film" i wystawę "Dobre kreacje cieszą dłużej". W tym roku Electrolux podejmuje współpracę z gdyńskim festiwalem po raz drugi.

Erli.pl przeznaczy 50 milionów złotych na wsparcie sprzedawców

Inwestycja ma pozwolić na radykalne obniżenie kosztów dla sprzedających w internecie, a tym samym - cen dla kupujących na platformie.