Artykuły

Katarzyna Kalicińska i Grzegorz Piekarski uruchamiają produkcję serialowo-filmową

Golden Media Polska, producent rozrywkowych programów telewizyjnych, utworzył nowy dział produkcji serialowych i filmowych - Golden Screen.

E-mobility Media Awards przyznane po raz drugi

Wśród nagrodzonych są marki - Orlen Charge, Tesla, Volkswagen i Ford Mustang Mach-E oraz media - Polska Press, Moto.pl i "Dziennik Bałtycki".

Spotkajmy się #NaStadionie - nowa kampania wizerunkowa Ekstraklasy

To pierwsza tak szeroko zakrojona ofensywa medialna w historii rozgrywek - obejmująca silną kampanię digital i telewizję.

Rynek tradycyjnych eventów nie zniknie

Specyfika branży eventowej sprawia, że każdy może znaleźć swój fragment rynku. Klienci oczekiwać będą nowych usług, takich jak telewizyjne eventy online, które wymagają odpowiednich narzędzi i know-how. Zdaniem Marka Jankowskiego z Platige Image jest przestrzeń na realizację tradycyjnych eventów.

Aneta Dobrzyńska: Zawsze blisko fachowca

O specyfice komunikacji rynkowej w branży budowlanej rozmawiamy z Anetą Dobrzyńską, kierownikiem komunikacji branżowej w firmie Atlas.

Co nowego w social mediach (26)

Jak co tydzień, nie zabraknie nowości i testów, które wprowadzają na rynki najwięksi gracze social mediowi - zapewnia Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist w agencji marketingu efektywnościowego Performics.

Kinga Grzelewska: Marki muszą mieć misję

- Jeśli marka ma misję, coś wnosi do życia konsumenta, do społeczeństwa, to jej obecność w przestrzeni medialnej będzie zrozumiała i akceptowana - mówi Kinga Grzelewska, managing partner & creative director MullenLowe Warsaw i przewodnicząca jury Kreatury 2022.

Samsung, Biedronka, Bosch, Allegro i Media Expert - pierwsze marki w Polsce z tytułem Best Brands

"Oscary marketingu" wręczono podczas gali, która odbyła się 15 września w Centrum Praskim Koneser w Warszawie. Organizatorem rankingu oraz wydarzenia są Group One i GfK Polonia.

Jak skutecznie poprawić widoczność produktów na Allegro?

W ostatnich latach możemy zauważyć wzrost popularności sprzedaży w Internecie. Na rynku zakupowym w Polsce, niekwestionowanym liderem wśród platform typu marketplace jest Allegro, które miesięcznie odwiedza ponad 20 milionów użytkowników.

Veolia ruszyła z kampanią edukacyjną zachęcającą do efektywnego korzystania z ciepła

"Stopień mniej znaczy więcej" to główne hasło kampanii edukacyjnej Veolii Polska, której celem jest przekonanie mieszkańców, że nawet prosta zmiana nawyków korzystania z ogrzewania przekłada się na ograniczenie zużycia paliw, zmniejszenie rachunków i poprawę warunków środowiskowych.