Artykuły

Co nowego w social mediach (39)

W dzisiejszym przeglądzie przygotowanym przez Małgorzatę Obielak, e-PR & social media specialist w Performics, m.in. o zmian w interfejsach Instagrama i Twittera oraz ciekawym raporcie firmy Paypal.

Ruszyły zgłoszenia do Performance Marketing Diamonds EU

Do 10 lutego 2023 r. agencje performance, wydawcy, domy mediowe oraz brandy mogą zgłaszać swoje projekty prowadzone na 27 krajów Unii Europejskiej do V edycji konkursu Performance Marketing Diamonds EU.

UOKiK: 22 mln złotych kary dla Vectry

Karę wymierzono za podwyżki opłat abonamentowych w trakcie trwania umów.

DOOH i AI

Po pilotażowym wdrożeniu przyszedł czas na rozwinięcie metodologii badawczej.

Spotify ogłasza zwolnienia oraz zmiany organizacyjne i personalne

Szwedzka firma dołącza do licznego już grona gigantów technologicznych, które ostatnio zapowiedziały zwolnienia grupowe.

Zmiany w strukturze TVN Warner Bros. Discovery

Dorota Żurkowska awansuje, Piotr Tyborowicz odchodzi.

Najważniejsze wydarzenia i zjawiska w roku 2022 oraz przewidywania na rok 2023

Podsumowuje i prognozuje Katarzyna Czarnecka-Iwińska, business director, 180heartbeats + JUNG v. MATT.

Amazon wprowadza miesięczny abonament na popularne lekarstwa za 5 dol. [wideo]

Usługa abonamentowa RxPass dostępna dla klientów Amazon Prime w Stanach Zjednoczonych obejmie lekarstwa na ponad 80 częstych chorób.

Rankomat z kampanią dla narciarzy [wideo]

O tym, że ubezpieczenie pomaga uniknąć kłopotów i jest tanie, przekonuje Hubert Urbański, a także seria internetowych poradników.

Uśmiechnięte twarze zastępują produkty w kampanii McDonald's

Za kreację realizowanej w Holandii kampanii odpowiadają agencje TBWA\Neboko i TBWA\X.