Orange reklamuje internet światłowodowy 2.0 [wideo]
Kreacją zajęła się agencja Leo Burnett, reżyserem spotu jest Sebastian Pańczyk.
Jaki był rok 2022, jaki będzie rok 2023 - sonda "MMP"
W naszej sondzie, opublikowanej w pierwszym numerze "Media Marketing Polska" w 2023 r., wzięli udział: Piotr Tyborowicz, Magdalena Niewińska, Joanna Kwas, Rafał Lampasiak i Tomasz Ramza.
Maciej Olszanka: Siedem ważnych zjawisk 2022 roku
Szybko zmieniające się trendy konsumenckie skłaniały nas do odważniejszego podejścia, generowania większej liczby kampanii opartych na danych i historii bardziej skoncentrowanej na odbiorcach - pisze Maciej Olszanka, strategy director Unique One.
Edyta Walenciej: Dekalog trendów na nowy rok
Wprowadzanie nowych trendów do komunikacji marek nigdy nie było łatwe, niezależnie od poziomu doświadczenia marketera i agencji. A implementacja trendów jest dziś kluczowa. To warunek osiągnięcia efektywności - pisze Edyta Walenciej, digital manager, Unique One
Startuje Papaya New Directors
W nowej formule organizatorzy zaproszą do współpracy wybranych twórców i twórczynie, którzy zrealizują filmy dla partnerów
Najważniejsze trendy MarTech na 2023 rok, które warto śledzić
Bieżący rok z pewnością przyniesie jeszcze więcej działań nakierowanych na zapewnienie bezpieczeństwa zarówno użytkownikom, jak i samym markom - pisze Agnieszka Gilewska, Business Development Director Poland, RTB House.
Żabka Jush z kampanią "Czasami lepiej nie mieć czasu na zakupy"
To kontynuacja zeszłorocznej komunikacji "No i super, że nie macie czasu na zakupy".
Lex Pilot - a może nie taki diabeł straszny?
Uprzywilejowanie na siłę TVP ośmiesza projekt, ale telewizja à la carte, pomimo obaw, może być szansą.
NIK negatywnie ocenił działalność Krajowego Instytutu Mediów
Izba skierowała do prokuratury zawiadomienie o podejrzeniu popełnienia przestępstwa dotyczącego udzielenia w styczniu ub.r. zamówienia publicznego z naruszeniem prawa.
Co nowego w social mediach (40)
W czterdziestym już artykule z cyklu o nowościach ze świata SoMe Małgorzata Obielak pisze tym razem m.in. o trzech nowościach w Instragramie oraz kalendarzach marketingowych Twittera i TikToka na 2023 rok.