Artykuły

Cannes Lions 2023: Brązowy Lew dla VMLY&R za "Sztukę bez wstydu"

Kampanię dla marki Durex zrealizowaną we współpracy z Grupą Ponton nagrodzono w kategorii Health & Wellness.

YouTube i UNHCR z serią filmów na Światowy Dzień Uchodźcy [wideo]

Seria filmów krótkometrażowych "We Were Here" prezentuje kreatywność i odwagę uchodźców z trzech różnych regionów świata.

Trzykrotny wzrost konwersji dzięki targetowaniu mailingu w oparciu o model predykcyjny

Artykuł Daniela Szulca, head of analytics Data Science Logic, na konkretnym i aktualnym przykładzie (z maja br.) pokazuje, jak w praktyce zastosować model predykcyjny i jakich efektów można się spodziewać.

Kampania społeczna #TataTeżCzyta na dworcach PKP [wideo]

Oprócz działań na nośnikach OOH w Warszawie, Poznaniu i Katowicach na akcję składają się też broszura i strona www.

Brązowy Lew w Cannes dla Ogilvy za "Buy my Cancer"

Wcześniej Brązowym Lwem nagrodzono VMLY&R za "Sztukę bez wstydu".

Cannes Lions: sześć Lwów dla projektu Mastercard i McCann

13 nominacji i pierwsze sześć statuetek dla projektu Mastercard i McCann to jeden z największych sukcesów polskiej branży marketingowej w tym prestiżowym konkursie.

Przetargi - czerwiec 2023

Zenith w Polsce nie mógł stanąć do walki o budżet mediowy Carlsberga przez stałą obsługę Kompanii Piwowarskiej. Z dużym wstydem musi mierzyć się Shell - trwają bojkoty wokół tego postępowania i agencje chcąc nie chcąc z niego rezygnują.

Radio Nowy Świat podsumowuje 2022 r. i ogłasza zmiany w zarządzie

Anna Krakowska rezygnuje z członkostwa w zarządzie, ale pozostaje we władzach spółki.

Cannes Lions: McCann i Mastercard z kolejnym Lwem

Dziś (23 czerwca) zostaną ogłoszone wyniki w kategoriach Good oraz Titanium.

Performics - Digitalową Agencją Roku, Albedo Marketing - Agencją Marketing Services Roku

22 czerwca rozstrzygnięto też konkurs Golden Arrow - przyznano 21 nagród głównych i 2 nagrody specjalne.