Artykuły

Łukasz Kowalski nowym prezesem Rady Reklamy

Nowy skład osobowy organizacji został wybrany na dwuletnią kadencję.

Jerzy Hołub, Mastercard: Próba zmieniania świata

Ta nagroda to symbol - nie zwycięstwa w konkursie, ale tego, że nasze myśli i działania podążają we właściwym kierunku. O Tytanowym Lwie na Cannes Lions dla projektu "Gdzie zamieszkać" ("Where to Settle") mówi Jerzy Hołub, dyrektor marketingu na Polskę, Czechy i Słowację w Mastercard Europe.

Szefowa regionu

Izabela Albrychiewicz wchodzi na jeszcze wyższe stanowisko w GroupM. Teraz odpowiada za wyniki całego regionu w ramach sieci.

Publicis Worldwide Poland dla Banku BNP Paribas z kampanią #UnexpectedJobs [wideo]

Pracownice i pracownicy Banku BNP Paribas przybliżają swoje role i zadania w banku w nieoczywisty sposób i za pomocą prostego języka.

Katarzyna Kantner, Wojciech Papuziński: Chłopaki też płaczą [wideo]

Katarzyna Kantner - copywriter i Wojciech Papuziński - creative director z agencji Ancymony rozmawiają o tym, jak stworzyć nową narrację dotyczącą męskości - nie tylko w reklamie.

Na 3. urodziny Radio Nowy Świat na 4 kanałach równocześnie

Program specjalny, czyli cztery różne strumienie pod wspólnym tytułem "QuadroRadio", poprowadzi 10 lipca w godz. 19-22 czworo redaktorów didżejów.

Co nowego w social mediach (53)

W dzisiejszym przeglądzie Małgorzata Obielak, e-PR & social media specialist, pisze o zmianach w ekosystemie reklamowym Mety, nowych możliwościach i funkcjach zakupowych platform YouTube, TikTok, Instagram i Pinterest oraz nowych rozwiązaniach dla użytkowników subskrybujących Twitter Blue.

Konwersacje z wyszukiwarką

Z Katarzyną Iwanich, CEO i współzałożycielką Insightland, rozmawiamy m.in. o tym jak Conversational SEO zmienia doświadczenie użytkownika w internecie, wpływa na content marketing i pozycjonowanie marek w sieci. Także o tym, że bardzo nadużywamy pojęcia "sztuczna inteligencja".

10% w 3 lata - to prawdopodobna skala rezygnacji z telewizji satelitarnej w Polsce

W takim tempie traci abonentów jej największy w kraju dostawca - Cyfrowy Polsat.

Gazeta.pl ruszyła z serwisem "Jeden news dziennie"

"Minimalistycznym serwisem z eksperckim dziennikarstwem" pokieruje Elwira Krzyżanowska.