Wyższy poziom chmury Microsoftu
Firma podsumowuje największą w historii kampanię na polskim rynku.
Donata Wolińska, L'Oreal, Paweł Gala, Wavemaker: Postawiliśmy na radykalną zmianę
Przyszłość będzie wielowymiarowa: fizyczna, zdigitalizowana i wirtualna - przekonują Donata Wolińska, CDMO L’Oréal Polska i Paweł Gala, CEO Wavemakera. Przy okazji podsumowują pierwsze miesiące współpracy.
PKO BP z nową kampanią [wideo]
Hasło: "Najlepsza droga to ta, którą wybierasz".
Studio ORKA z nową komunikacją wizualną
Znane z nieszablonowych decyzji studio ORKA zaprezentowało nową identyfikację wizualną opracowaną w bliskiej współpracy ze sztuczną inteligencją (AI) i studiem brandingowym We3.
Kup pan cegłę, eee... znaczy internet [Pogromcy marketingu]
W nowym cyklu Maciej Burlikowski przygląda się nieuczciwym, zwodniczym lub budzącym inne zastrzeżenia praktykom marketingowym. Na początek demaskuje obietnice o "maksymalnej prędkości internetu".
Raja Rajamannar: Potrzebujemy nowego paradygmatu
Zamiast opowiadać konsumentom swoje historie, marki powinny pozwolić im tworzyć własne - mówi Raja Rajamannar, chief marketing & communications officer w Mastercard.
Co nowego w social mediach (54)
W dzisiejszym przeglądzie królują nowości od Mety, która wprowadza liczne aktualizacje i zmiany, w tym nową aplikację Threads, wywołując wielkie poruszenie wśród użytkowników social mediów.
Nike promuje kobiece gwiazdy piłki nożnej w kampanii What the Football [wideo]
Kampania towarzyszy Mistrzostwom Świata w Piłce Nożnej Kobiet, rozgrywanym w Australii i Nowej Zelandii, które rozpoczynają się 20 lipca.
Piwo o 10 zł drożej?
Branża piwowarska straszy, walcząc z systemem kaucyjnym.
Wavemaker: Tęczowy marketing budzi emocje
Netflix, Google i TVN są kojarzone jako marki wspierające społeczność LGBT.