Paweł Modzelewski managing partnerem w Bluecloud Interactive
Ze spółką rozstają się Łukasz Janowski, dotychczasowy managing director, i Piotr Nogal, dotychczasowy chief experience officer. Jednocześnie przestają być jej udziałowcami.
Czego powinien wymagać marketer od narzędzia webanalitycznego?
Narzędzie webanalityczne powinno pełnić rolę doradcy, który wspiera w ocenie efektów działań digital marketingowych i podejmowaniu trafnych decyzji.
Cenne minuty uwagi
Codziennie, do konsumentów dociera około 90 minut przekazu reklamowego, jednak tylko 9 minut konsumowanych jest świadomie i z uwagą. Firmy optymalizują strategie marketingowe i szukają złotego środa pomiędzy optymalizacją zasięgu i kosztów. Kluczowe jest zdobycie uwagi użytkownika.
Startują zgłoszenia do YouTube Works Awards 2023
Konkurs, organizowany przez Google w partnerstwie z Kantarem, po raz trzeci wyłoni najbardziej kreatywne i efektywne kampanie wideo w Polsce. Projekty można zgłaszać do 15 września na stronie konkursu.
Przetargowe wakacje
Kilka konkursów związanych z obsługą mediową rozgrzało nam lato. Mimo tego czekamy na jeszcze wyższą temperaturę.
Zero waste event nie istnieje
Nie ma jednego dobrego rozwiązania, które można zastosować przy każdym wydarzeniu. Nie dajcie się zwieść. Każdy event rządzi się innymi prawami, ma inne wyzwania i rozwiązania - przekonuje Agnieszka Widera, creative director w Endorfina Events.
Czy TikTok AI-em stoi?
Michał Kotarski i Rafał Pogorzelski ze Space Cat Industries przedstawiają 10 narzędzi AI, które pomogą tworzyć content.
Tymbark: AI mi mówi, że mnie ktoś pokochał
Marka przenosi kultowy przebój Skaldów w nowy wymiar z użyciem sztucznej inteligencj i kapsla.
Co nowego w social mediach (55)
W dzisiejszym przeglądzie opowiemy o kolejnych zmianach, jakie dzieją się aktualnie na Twitterze, nie tylko o zmianie logotypu, ale przede wszystkim udostępnieniu nowych funkcji, które są dowodem na ogromną ewolucje platformy. Sporo także nowości od TikToka.
Program lojalnościowy jako akcelerator wzrostu firmy
O tym, w jaki sposób biznes zarabia dzięki programowi lojalnościowemu, piszą Przemysław Orłowski i Dominik Zacharewicz, managing partners w Loyalty Point.