VFP Communications poszerza i odświeża portfolio swoich mediów B2B
Wydawca magazynów "Media Marketing Polska", "Handel" i "Food Service" będzie miał produkt dla kolejnej branży: mięsnej. Przeprowadza też relaunch swoich dotychczasowych portali i rusza z nowym projektem konferencyjnym.
Cezary Kulesza: Kiedyś było lepiej
Jak zmienia się rola agencji mediowej w dobie postępującej fragmentaryzacji rynku mediów - pisze Cezary Kulesza, senior strategy lead, OMD Group.
Tak rośnie “państwowy" dom mediowy Sigma Bis
W 2022 r. jego przychody wzrosły o 81% w porównaniu z rokiem 2021.
Best Stream Awards 2023 za projekty audio rozdane
Wśród laureatów tegorocznej, drugiej edycji znaleźli się m.in. Mery Spolsky, Ralph Kamiński, Jan Borysewicz, Marcin Prokop, Tomasz Raczek, Joanna Kołaczkowska i Szymon Majewski. Nagrodzono też producentów, w tym Storytel, Agorę, Onet oraz stacje Radio 357 i Newonce.radio.
Ekstrakt Studio X Meta - case study
Kluczowym zadaniem było stworzenie kompleksowej, spójnej koncepcji wizualnej programu Meta ASP 2023 realizowanego z autoryzowanymi partnerami Meta na 10 rynkach europejskich.
Gemius: Rynek reklamowy w social mediach zdominowany przez YouTube’a i Facebooka
To wniosek z raportu "Social Media 2023", który powstał na bazie danych z badań GemiusAdReal oraz Mediapanel.
Co nowego w social mediach (56)
Co ciekawego w dzisiejszym przeglądzie? Meta przygotowuje nowości zarówno na Facebooku, jak i na Instagramie. Kilka nowych opcji z wykorzystaniem wideo pojawiło się na WhatsApp. YouTube, który stara się coraz bardziej przypominać TikToka, wprowadza zmiany w Shortsach.
Platige Image prezentuje showreel 3D
Realizacje zostały przygotowane wspólnie ze Screen Network.
Kim są "podheads": raport YouGov
Mianem "podheads" określono w raporcie Amerykanów, którzy słuchają ponad 5 godzin podcastów tygodniowo. To już 22% populacji wobec 20% rok wcześniej i 18% w 2021 r.
DOOH motorem wzrostu reklamy zewnętrznej
Paulina Kapica, senior trading specialist w Publicis Groupe Polska, pisze specjalnie dla "MMP" o kondycji branży OOH (ze szczególnym uwzględnieniem nośników cyfrowych) w pierwszym półroczu 2023 r.