Artykuły

Magdalena Czesuch: W trosce o milusińskich

Czworonogi coraz częściej są traktowane jak członkowie rodzin czy przyjaciele. Obecnie w co drugim gospodarstwie człowiekowi towarzyszy pies lub kot - mówi Magdalena Czesuch, market strategy & deployment director segmentu Mars Petcare w Mars Polska.

“Barbie" najbardziej dochodowym filmem w historii Warner Bros

Uzyskawszy globalne wpływy z biletów kinowych w kwocie ponad 1,34 mld dol. "Barbie" nieznacznie wyprzedza dotychczasowego rekordzistę - "Harry Potter i Insygnia Śmierci: część 2" z 2011 roku.

Od "czelendżu" do mobbingu: o relacjach w branży reklamowej

Czy w naszej branży można mówić o superrelacjach i zdrowych mechanizmach współpracy międzyludzkiej? Trudno z przekonaniem odpowiedzieć twierdząco, jeśli przeanalizować dane z badania Wavemaker zrealizowanego pod patronatem SAR i IAA - pisze Paweł Gala w drugim felietonie z cyklu #NaGalowo.

Hiszpański łącznik (Conecta 2023)

Conecta Fiction & Entertaiment, jedna z najmłodszych konferencji poświęconych produkcji telewizyjnej i wideo, szybko stała się ważnym miejscem wymiany doświadczeń producentów i mediów. Zachęca do poszukiwania symbiozy rynków TV i VoD. A wyzwań w świecie wielu ekranów przybywa.

Hill + Knowlton Strategies i Dfusion Communication nagrodzone w raporcie "Agencje Public Relations 2023"

Nagrodzono również Olgę Zomer, rzecznika Cyfrowego Polsatu oraz zespół komunikacji Biedronki.

Rośnie rynek reklamy outdoor. Powód? Coraz większe korki

Billboardy straciły na znaczeniu? Nie. Rynek rośnie z każdym rokiem i nawet marki z wieloletnią tradycją, które do tej pory nie reklamowały się w ten sposób, stawiają swoje pierwsze wielkoformatowe banery - pisze Marcel Płoszczyński.

Drugie oblicze Warszawy

Ironią losu urodziłem się i dziś ponownie mieszkam w centrum Warszawy, w kamienicy, która stała się niechlubnym symbolem dzikiej reprywatyzacji - mówi Marek Kaczmar, autor powieści "Zepsute miasto".

Kreatywność i dane. A love story

Dane odpowiadają na pytania o to: kto, co, kiedy i gdzie, bez zajmowania się bardziej subiektywnym pytaniem: dlaczego. I chyba o to dlaczego toczy się gra - pisze Paweł Modzelewski, managing partner Bluecloud Interactive.

Co nowego w social mediach (57)

W najnowszym odcinku m.in. o tym, jak platformy społecznościowe reagują na falę popularności sztucznej inteligencji.

Czy zdołamy odwołać katastrofę

Ten cykl rozmów z naukowcami czyta się lekko i przyjemnie, choć temat należy do gatunku śmiertelnie poważnych - stawką jest ni mniej, ni więcej, tylko samo istnienie ludzkiej cywilizacji.