Cała prawda o sklepach z elektroniką
Firma International Service Check zbadała metodą mystery shopper sieci sklepów RTV i AGD
Najwięcej punktów sklepy uzyskały w kategorii Wygląd - średnia wyniosła 84,6 proc. Niekwestionowanym liderem badania w tej kategorii okazały się sklepy sieci Okay, z których wszystkie otrzymały najwyższe noty. Średnia punktów uzyskanych kategorii Obsługa (pomoc i doradztwo) to zaledwie 67,9 proc. Najwyższą ocenę otrzymał tylko jeden sklep - Euro RTV AGD w Warszawie w Centrum Handlowym "Arkadia". Średnia zdobytych punktów dla kategorii Produkty wyniosła 64 proc. Na pierwszym miejscy uplasował się Electro World z 88,8-proc. poparciem. W kategorii Budowanie lojalności klienta zdecydowanie zwyciężyła sieć Okay, osiągając wysoki wynik 90 proc.

W MMP prawie od 20 lat pisze o marketerach i strategiach marketingowych, a także o detalistach, BTL, digitalu i badaniach. Właściciel 8- kilogramowego kota.