Cannes Lions 2023: All Inclusive
Festiwal reklamy w Cannes ma już 70 lat i od dekad jest najważniejszym wydarzeniem w kalendarzu kreatywnej społeczności. O czym mówiło się w tym roku w Pałacu Festiwalowym na niezliczonych imprezach i przy obowiązkowym rosé?
Generatywna AI - można czy nie można?
Czy możemy korzystać z generatywnej AI w naszej pracy i z czym będzie się to wiązało w przyszłości? To w dużej mierze będzie zależeć od wyniku kilku prawnych batalii, które niedawno się rozpoczęły - pisze Wojtek Kowalik, creative director, copywriter, przewodniczący jury Kreatura 2023.
Przemysław Płudowski, Tpay: Współpraca wszystkim się opłaca
O korzyściach z uczestnictwa w Programie Partnerskim rozwijanym przez Tpay rozmawiamy z Przemysławem Płudowskim, który w styczniu br. objął w firmie stanowisko Head of Partnerships.
Amazon Prime i Papaya Films zapowiadają film o Kubie Błaszczykowskim
Producentem kreatywnym jest Kacper Sawicki, za reżyserię odpowiada Jan Dybus.
Top 10 Audioteki w sierpniu
Remigiusz Mróz utrzymał się na pierwszym miejscu rankingu audiobooków - tym razem jako autor "Zarzutu", czyli kolejnej odsłony losów Joanny Chyłki. "Spokojnie, to tylko życie" Marty Niedźwieckiej i dr Joanny Podgórskiej pozostaje najchętniej słuchanym podcastem dostępnym w Audiotece.
Marcin Sosiński: Z Cannes w świat
Odważne i niesztampowe projekty mogą powstawać tylko na silnych i trwałych fundamentach na linii agencja kreatywna - klient - mówi Marcin Sosiński, dyrektor zarządzający McCann Poland.
Termin zgłoszeń do YouTube Works Awards przedłużony
To już ostatnie chwile na zgłoszenie kampanii wideo do tegorocznej edycji YouTube Works Awards. Termin zgłoszeń został przedłużony do 30 września.
Tomasz Alberski: Komunikacja bardziej zintegrowana
Zintegrowane podejście do komunikacji, ESG, AI w ramach dynamicznie rozwijającego się rynku informacyjnego - to wszystko oznacza dla agencji PR redefinicję ich roli.
Grzegorz Szczepański: Przywrócić PR do public relations
Najważniejsze jest, by zadbać o moralny kompas, zabiegać o to by relacje, które kształtujemy, były oparte na wzajemnym szacunku i prawdzie, przeciwstawiać się dezinformacji, walczyć z fake newsami i ustawicznie promować normy etyczne, które każą myśleć o rozwoju i wzroście w sposób zrównoważony.
Silni w tandemie: 19 Południk i Ancymony łączą się
19 Południk i Ancymony połączyły się, tworząc nową jakość w branży reklamowej. Obie firmy unifikują swoje kompetencje i wizje. Wszyscy pracownicy 19 Południka weszli w skład zespołu agencji Ancymony, umacniając jej pozycję jako jednej z największych niezależnych agencji w południowej Polsce.