Bailey, Cukier, Jarrett i Zeihan wystąpią na Impact'24
Organizatorzy poznańskiej konferencji dotyczącej m.in. biznesu, innowacji czy technologii, której przyszłoroczna edycja odbędzie się 15-16 maja, ogłosili nazwiska czterech pierwszych prelegentów.
Co zrobić, by klienci chętniej czytali moje maile? Poradnik skutecznego e-mail marketingu
E-mail marketing jest jednym z najważniejszych kanałów komunikacji marketingowej. Wyzwaniem pozostaje natomiast utrzymanie skuteczności tego kanału. Mogą w tym pomóc narzędzia AI. Zanim jednak zacznie się je stosować, warto zadać sobie pytanie od czego należy zacząć?
Otomoto z kampanią online [wideo]
Spoty powstały w ramach konkursu Papaya New Directors.
Marta Macke - Reklamiara: każde spotkanie to inspiracja
Rozmawiamy z Martą Macke, założycielką i CEO Shortlist Consulting oraz twórczynią wideopodcastu "Reklamiara", którego nowy cykl właśnie rusza w MMP Online.
Reklamiara - warto rozmawiać [wideopodcast]
W pierwszym odcinku nowego cyklu wideopodcastu "Reklamiara" poświęconego wyzwaniom współczesnego marketingu, komunikacji marketingowej, mediów i biznesu, autorka i gospodyni programu Marta Macke rozmawia z Pawłem Galą, CEO domu mediowego Wavemaker, należącego do GroupM.
Europejski e-commerce urósł w 2022 r. o 6% - raport Ecommerce Europe i EuroCommerce
Pomimo turbulencji politycznych i gospodarczych w 2022 r. obroty europejskiego handlu elektronicznego B2C wzrosły do 899 mld euro z 849 mld euro w 2021 r. W br. wzrost może wynieść 8%.
Top 25 filmów na 25-lecie Multikina
Sieć kinowa z okazji 25-lecia zaprasza kinomanów do wspólnej zabawy.
Zyski z rezygnacji
Filozofia spod znaku "więcej, mocniej, szybciej" zastępowana jest przez "skromniej; oszczędniej; tyle, ile trzeba". Przytłoczeni nadmiarem możliwości, bodźców i konsumpcji sami zaczynamy sobie nakładać wędzidła - piszą Paweł Ciacek i Piotr Łukasiewicz z Research Collective.
Powstaje nowa agencja - Marketing Hackers
Jej założycielem jest Marcin Michalski.
Jak AI wspiera e-commerce?
Z tytułowym pytaniem, które wybrzmi mocno także podczas październikowej konferencji Shopper Day, zwróciliśmy się do trójki (a właściwie czwórki) ekspertów.