Gigant farmaceutyczny powierzył budżet sieci Conquest
Nowy potentat farmaceutyczny powstały z połączenia firm Hoechst i Rhone-Poulenc (podmiot ten będzie operować pod nazwami Aventis Hoechst oraz Aventis...
Nowy potentat farmaceutyczny powstały z połączenia firm Hoechst i Rhone-Poulenc (podmiot ten będzie operować pod nazwami Aventis Hoechst oraz Aventis Rhone-Poulenc) rozstrzygnął przetarg na obsługę swojego budżetu reklamowego o nieznanej wysokości. Z przetargu, w którym uczestniczyły frankfurckie oddziały agencji Saatchi & Saatchi oraz Lowe & Partners, hamburska Ammirati Puris Lintas, paryska Devarieux oraz HSR&S Conquest, zwycięsko wyszła ta ostatnia, przy czym obsługę powierzono całej sieci Conquest. Nie podjęto jeszcze decyzji, komu przyznać budżet mediowy -jak na razie obsługą z tego zakresu dla Rhone-Poulenc zajmuje się Mediapolis, natomiast dla Hoechsta dom mediowy HMS Carat w Wiesbaden.