Kampania Philips Car Systems z logo VDO Manesmann
Najnowsza kampania prasowa Philips Car Systems jest jedną z pierwszych okazji, aby pokazać polskim konsumentom logo nowego właściciela tego działu...
Najnowsza kampania prasowa Philips Car Systems jest jedną z pierwszych okazji, aby pokazać polskim konsumentom logo nowego właściciela tego działu - firmy VDO Manesmann. Ponad dwa lata temu Philips sprzedał koncernowi VDO Manesmann 75 proc. udziałów w dziale Philips Car Systems produkującym samochodowe urządzenia audio i nawigacyjne. Obecnie firma nazywa sięĘVDO Car Communication. Prawo do używania logo Philipsa kończy sięĘw roku 2002. W Polsce VDO Car Communication wciąż korzysta z logiostyki Philipsa, ma też tę samą agencję reklamową - Euro RSCG. Najnowsza kampania prasowa, która potrwa dwa miesiące, zachęca klientów do zakupu samochodowych odtwarzaczy płyt kompaktowych Philipsa po specjalnych cenach, informuje też o rabacie, jaki można przy tej okazji dostać, na zakup nagrywarki CD. W reklamach obok logo Philips Car Systems znajduje sięĘlogo VDO Manesmann. Następne kampanie, związane ze stopniową zmianą brandu samochodowych urządzeń z Philips na Manesmann, będzie obsługiwać prawdopodobnie agencja Lintas, która została wybrana agencją sieciową VDO Manesmann. (TW)