Procter & Gamble wprowadza nowy szampon w USA

Jeszcze w tym tygodniu w USA rozpocznie się kampania reklamowa nowego szamponu Head & Shoulders Refresh, marki należącej do Procter...

Jeszcze w tym tygodniu w USA rozpocznie się kampania reklamowa nowego szamponu Head & Shoulders Refresh, marki należącej do Procter & Gamble. Ten nowy szampon przeciwłupieżowy produkowany jest z dodatkiem mięty. Spoty telewizyjne zostały przygotowane przez agencję Fova z Nowego Jorku, natomiast reklamy prasowe jeszcze przez Euro RSCG Tatham, Chicago. Przypomnijmy, że firma P&G zrezygnowała ze współpracy z tą drugą agencją w ub. miesiącu i przeniosła budżet Head & Shoulders North American do nowojorskiego oddziału Saatchi & Saatchi, które obsługuje ten brand w Europie. Producent nie ujawnił wyskości budżetu kampanii wprowadzającej najnowszy szampon na rynek. W ub.r. P&G przeznaczył na wsparcie brandu Head & Shoulders 34,2 mln USD.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.