Kampania nowych kont w PKO BP

7 maja ruszy multimedialna kampania nowych kont osobistych w PKO BP. Bank przeprowadza duże zmiany w ofercie produktowej, dokonał segmentacji...

7 maja ruszy multimedialna kampania nowych kont osobistych w PKO BP. Bank przeprowadza duże zmiany w ofercie produktowej, dokonał segmentacji klientów i zaproponował rachunki: Superkonto i Złote Konto (wpływy ponad 6 tys. zł miesięcznie lub depozyt min. 100 tys. zł) oraz Superkonto dla Studentów i Graffiti (konto młodych). Produkty będą oferowane od 4 maja. W kampanii telewizyjnej przewidziano dwa spoty, produktowy i wizerunkowy, które będą emitowane na zmianę. W radiu reklamy pojawią się w Zetce i RMF FM, z prasy wybrano dzienniki ogólnopolskie, "Wprost", "Politykę" i prasę lokalną. Reklamę zewnętrzną zobaczymy na autobusach i tramwajach. Kampanię przygotowała agencja McCann-Erickson, łącznie z planowaniem i zakupem mediów. (JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.