Żywiec spontaniczny -najlepszy na billboardach

Reklamy piwa bezalkoholowego Żywiec eksponowane na billboardach uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej -wskazało na nie 38 proc. respondentów. Na dalszych...

Reklamy piwa bezalkoholowego Żywiec eksponowane na billboardach uzyskały najwyższy wskaźnik znajomości spontanicznej -wskazało na nie 38 proc. respondentów. Na dalszych miejscach uplasowały się kampanie reklamy zewnętrznej piwa EB (22 proc.), Okocimia (13 proc.), Tyskiego (12 proc.) oraz Lecha i Bosmana (po 9 proc.). W sumie w badaniu wymienionych jest 18 marek piwa. Badanie odbyło się w dniach 24 luty -2 marca br. Wykonane zostało metodą CATI (wywiad telefoniczny wspomagany komputerowo) przez instytut badawczy SMG/KRC Poland na zlecenie firmy reklamy zewnętrznej AMS SA. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.