Kampania Philipsa w kobiecym stylu
W swojej najnowszej globalnej kampanii reklamowej Philips zdecydowanie sięgnie po język używany dotychczas w reklamach kosmetyków. Według przedstawicieli firmy ma...
W swojej najnowszej globalnej kampanii reklamowej Philips zdecydowanie sięgnie po język używany dotychczas w reklamach kosmetyków. Według przedstawicieli firmy ma to wpłynąć na zmianę jej postrzegania przez konsumentów jako producenta sprzętu elektronicznego w segmencie tv i audio. Kampania o nazwie Natura utrzymana jest w konwencji czarno-białej i została przygotowana przez nowojorski oddział sieciowej agencji Philipsa, czyli DMB&B. Strona kreacyjna akcentuje przede wszystkim wizerunek kobiecego ciała, a nie produktów. Na kontynencie europejskim kampania rozpocznie się w kwietniu, w krajach Azji na jesieni br., natomiast w USA na początku przyszłego roku. Jako media wykorzystywane będą przede wszystkim ekskluzywne magazyny kobiece.