Agencja McCann-Erickson zdobyła dwa nowe budżety

Pierwszy z nich to obsługa wosku do samochodów pod nazwą T-Cut produkowanego przez brytyjską firmę Tetrosyl. Kampania tego produktu -skierowanego...

Pierwszy z nich to obsługa wosku do samochodów pod nazwą T-Cut produkowanego przez brytyjską firmę Tetrosyl. Kampania tego produktu -skierowanego do indywidualnego odbiorcy, a dystrybuowanego na stacjach benzynowych i w supermarketach - rozpocznie się wkrótce i obejmie tv oraz prasę motoryzacyjną. W kwietniu natomiast rozpocznie się kampania (m.in. tv) napoju owocowego z witaminami Cedevita (producentem jest firma z Chorwacji). Do tej pory produkt był dostępny na południu kraju, docelowo pojawi się w całej Polsce. (MR)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.