Daimler-Chrysler rozpoczął "misyjną kampanię"

Niedawno utworzony megakoncern samochodowy Daimler-Chrysler rozpoczął globalnąĘkampanię reklamową, której głównym celem będzie zakomunikowanie misji brandu. Akcja ta została przygotowana przez...

Niedawno utworzony megakoncern samochodowy Daimler-Chrysler rozpoczął globalnąĘkampanię reklamową, której głównym celem będzie zakomunikowanie misji brandu. Akcja ta została przygotowana przez hamburską agencję Springer & Jacoby. Motto przewodnie tej kampanii brzmi: "Mercedes-Benz. Przyszłość samochodu" i rozpoczęła sięĘona właśnie w prestiżowym dzienniku "Frankfurter Allgemeine Zeitung". Niedługo, tj . w kwietniu, będzie rozszerzona na dalszych 24 dzienników i magazynów ukazujących się na rynku niemieckim, w których będzie przedstawiona jako wyjątkowo obszerna, bo aż 16-stronicowa wkładka. Następnie kampania ta rozpocznie się w pozostałych magazynowych tytułach w innych krajach, aczkolwiek wkładka ta zostanie wówczas zredukowana do 4 stron.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.