Amber Film przejęła budżet Lotosa

Image Art straciła na rzecz trójmiejskiej agencji Amber Film budżet Lotosa, produkowanego przez Rafinerię Gdańską oleju silnikowego. Rafineria nie ujawniła...

Image Art straciła na rzecz trójmiejskiej agencji Amber Film budżet Lotosa, produkowanego przez Rafinerię Gdańską oleju silnikowego. Rafineria nie ujawniła wysokości budżetu, nie skomentowała też szerzej przyczyn rozstania. Domyślać się można, że celem była konsolidacja działań reklamowych firmy. W lakoniczym komunikacie, jaki w odpowiedzi na nasze pytania przesłał rzecznik Rafinerii czytamy, że decyzja to "wynik dobrej dotychczasowej współpracy z tą [tj z Amberem red.] agencją, która dotyczyła m.in. strategii promocyjnej i medialnej innego produktu, tj. paliw." Po przejęciu budeżtu Lotosa, Amber zdecydował się na kupno badań telemetrycznych, z których wcześniej nie korzystał. Agencja podpisała umowę z AGB Polska.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.