Cityboard Media inwestuje w sieć tablic typu backlite

Plany inwestycyjne firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media na 99 r. przewidują rozpoczęcie budowy sieci nowych nośników. Będą to tablice typu...

Plany inwestycyjne firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media na 99 r. przewidują rozpoczęcie budowy sieci nowych nośników. Będą to tablice typu backlite (podświetlane od wewnątrz) w formacie 18 m x 9 m, w których będą eksponowane plakaty wykonane z winylu (możliwość wykorzystania efektu "dnia i nocy", czyli tak drukowanej reklamy, aby na jednej płachcie reklamowej inny motyw był widoczny w dzień, a inny po jej podświetleniu w nocy). Na każdej z nich będzie również zamontowany elektroniczny wyświetlacz, na którym reklamodawcy będą mogli informować o cechach reklamowanego produktu, bądź o akcjach promocyjnych z nim związanych. Pierwsze urządzenie tego typu ma stanąć w marcu br. w Warszawie. Kolejne mają być lokalizowane w największych miastach Polski. CM chce wynajmować powierzchnie ekspozycyjne na nowych nośnikach na podstawie kontraktów zawieranych na okres 12 m-cy.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.