Kampanie 11 PTE wystartowały 16 lutego

Nie wszystkie Powszechne Towarzystwa Emerytalne zdążyły z rejestracją przed 16 lutego - dniem rozpoczęcia kampanii reklamowych. Z 14 PTE, które...

Nie wszystkie Powszechne Towarzystwa Emerytalne zdążyły z rejestracją przed 16 lutego - dniem rozpoczęcia kampanii reklamowych. Z 14 PTE, które uzyskały licencje na otwarte fundusze, 11 emitowało spoty reklamowe w telewizji. W ciągu dwóch pierwszych dni w sumie wyemitowano 215 spotów, o łącznej wartości 3,94 mln zł. Najwięcej wydał Bankowy OFE - 1 037 500 zł, w pierwszej piątce znalazły się jeszcze CU - 541 200 zł, Dom - 438 800 zł, ego - 367 500 zł i Norwich Union - 326 800 zł. Najwięcej na reklamie funduszy zarobiła w tym czasie TVP1 - 1 657 100 zł., o ponad 130 tys. więcej niż Polsat (wszystkie dane z AGB Polska).

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.