Nowy produkt i strategia Warty Vita

Warta Vita zamierza zmienić dotychczasową strategię i postawić na klientów indywidualnych. Firma znana była do tej pory z ubezpieczeń grupowych...

Warta Vita zamierza zmienić dotychczasową strategię i postawić na klientów indywidualnych. Firma znana była do tej pory z ubezpieczeń grupowych -ma około 600 kontraktów, które obejmują 70 tys. ubezpieczonych. W ub.r. około 75 proc. zebranej składki pochodziło właśnie z umów grupowych, wcześniej procent ten był jeszcze wyższy. Warta Vita wprowadziła nowy produkt dla klientów indywidualnych -ubezpieczenie na życie i dożycie XXI w. Nazwa (dwudziesty pierwszy wiek) ma symbolizować nowoczesność tego produktu. Jest on bardzo elastyczny, oprócz dwóch opcji podstawowych ma sześć dodatkowych. Oferuje m.in. dodatkowy fundusz inwestycyjny, ubezpieczenie leczenia poważnych zachorowań, w tym po raz pierwszy by-pass. Firma reorganizuje dział sprzedaży, zwolniła nieodpowiedzialnych agentów i stawia na wysoką jakość obsługi klientów. Planuje też kampanię reklamową, która wystartuje pod koniec drugiego kwartału. Obecnie trwa wybór agencji reklamowej, rozstrzygnięcie za około dwa tygodnie.(JS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.