Złota Strzała '98 zdecydowanie bije rekord!
Tegoroczna III edycja konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała organizowanego przez dwutygodnik "Media i Marketing Polska" dobitnie wskazuje na rozwój tej...
Tegoroczna III edycja konkursu marketingu bezpośredniego Złota Strzała organizowanego przez dwutygodnik "Media i Marketing Polska" dobitnie wskazuje na rozwój tej dziedziny w naszym kraju. Właśnie zakończyliśmy przyjmowanie rekordowej liczby zgłoszeń, których otrzymaliśmy blisko 100! W porównaniu z latami poprzednimi, kiedy to ocenialiśmy ok. 25 prac, przyrost ten jest więc imponujący. Tegorocznemu jury przewodniczyć będzie John Obrecht, managing director magazynu "Business Marketing" -najważniejszego periodyku w USA poświęconego zagadnieniom marketingu bezpośredniego, ponadto prace będą oceniać: David Thursfield -managing director firmy IQ Marketing Poland, James Walters -business development director w firmie Haring Project Support, Wojciech Grzymała -dyrektor kreatywny agecji Dialog Publicis oraz Tomasz Wygnański -redaktor "Media i Marketing Polska". Funkcję moderatora będzie pełnił redaktor naczelny "MMP" -Piotr Pokrzywa. Roztrzygnięcie konkursu nastąpi w końcu kwietnia, rozdanie nagród odbędzie się 11 maja. (PP)