Wiosenny wzrost cenników reklamowych w dziennikach
Od 1 kwietnia (czyli od początku II kwartału) "Gazeta Wyborcza" w swoich wydaniach ogólnopolskich i "Super Express"' podniosły ceny ogłoszeń...
Od 1 kwietnia (czyli od początku II kwartału) "Gazeta Wyborcza" w swoich wydaniach ogólnopolskich i "Super Express"' podniosły ceny ogłoszeń ("Wyborcza" już na początku roku zrobiła to w wydaniach stołecznych). Podobny ruch spodziewany jest ze strony "Rzeczpospolitej", choć przedstawiciele tego dziennika nie podają żadnego terminu. Najprawdopodobniej jest bliski. 19 kwietnia podniesiony zostanie cennik "Expressu Wieczornego". Wzrosty cen o tej porze roku są już standardem od dwóch lat. Powodów trzeba szukać w zamykaniu budżetów, we wzroście kosztów własnych redakcji. Poza tym pierwszy kwartał łączy się ze spadkiem obrotów na rynku ogłoszeniowym i wtedy lepiej nie windować cen. "Gazeta Wyborcza" podniosła ceny średnio o 25 proc. w wydaniach ogólnopolskich (28 proc. w stołecznych), "Super Express" o 25 proc., "Express Wieczorny" o 10 proc. (KP)