"Pieniądz" dla budujących własne kapitały
Już jutro zadebiutuje miesięcznik "Pieniądz", reklamujący się jako pierwszy w Polsce magazyn o finansach osobistych. Jest skierowany do osób dobrze...
Już jutro zadebiutuje miesięcznik "Pieniądz", reklamujący się jako pierwszy w Polsce magazyn o finansach osobistych. Jest skierowany do osób dobrze zarabiających, którym zamierza doradzać, co robić z nadwyżką gotówki, gdzie i jak ją długoterminowo lokować. Główny inwestor "Pieniądza", amerykański biznesmen, zdecydował się pozostać anonimowy. Wiadomo o nim tylko tyle, że nie ma doświadczenia w mediach. Mają je natomiast członkowie rady nadzorczej Vision Publishing Group, czyli spółki wydającej magazyn. "Pieniądz" startuje w nakładzie 100 tys. egzemplarzy przy wsparciu kampanii reklamowej wartej 300 tys. USD. W momencie wejścia na rynek pismu zabrakło redaktora naczelnego. Jego obowiązki na razie pełni zastępca -Krzysztof Baczyński. (KP)