Brok angażuje Michalczewskiego

Browar Brok rusza w maju br. z kampanią reklamową, której bohaterem, obok reklamowanego piwa Brok Premium, jest słynny bokser Dariusz...

Browar Brok rusza w maju br. z kampanią reklamową, której bohaterem, obok reklamowanego piwa Brok Premium, jest słynny bokser Dariusz Michalczewski, urodzony w Polsce, a obecnie reprezentujący barwy Niemiec. Brok podpisał z nim pięcioletni kontrakt reklamowy, którego wysokości nie ujawniono. Reklamy opatrzone hasłem "Piwo warzone z pasją" będą emitowane w telewizji i radiu oraz drukowane w prasie. Kampania telewizyjna (cztery spoty, których reżyserem jest Maciej Dejczer) będzie się toczyć w TVP1 i TVP2, Polsacie i TVN (maj - czerwiec, a potem wrzesień - grudzień), w stacjach radiowych (lipiec - sierpień) oraz w prasie branżowej ("Detal Dzisiaj", "Poradnik Handlowca", "Handel", "Życie Handlowe" i "Supermarket"). Agencją reklamową, która obsługuje browar jest TJ Partner. (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.