Kolejny tytuł dla młodych wydawnictwa Aga-Press

Aga-Press, wydawca "Cogito" i "Victora" - dwutygodników dla młodzieży o charakterze edukacyjnym, zapowiedział, że od września uruchomi kolejny tytuł dla...

Aga-Press, wydawca "Cogito" i "Victora" - dwutygodników dla młodzieży o charakterze edukacyjnym, zapowiedział, że od września uruchomi kolejny tytuł dla młodych. Będzie rozwinięciem jednego z dodatków tematycznych "Cogito" o starcie młodych w polskim świecie biznesu, polityki, finansów, prawa, mediów. Aga-Press zaczynała niemal od zera. Teraz "Cogito" ma 160 tys. egzemplarzy nakładu, "Victor" - ponad 140 tys. (nakłady kontrolowane). Pisma są coraz bardziej widoczne na zewnątrz, np. od maja do października br. EMPiK regularnie wywiesza w swoich salonach plakaty Aga-Press. Również reklamodawcy zaczynają doceniać oddziaływanie "Cogito" i "Victora". Od niedawna pojawiają się w nich reklamy kosmetyków dla młodych, dotąd obecne w pismach młodzieżowych lżejszego gatunku, takich jak "Bravo Girl!" czy "Dziewczyna". (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.