Łódź z młodymi biznesmenami

Łódź zachęca młodych do inwestowania we własny biznes właśnie w tym mieście.

Ruszyła kampania reklamowa konkursu "Mam pomysł na biznes" będąca częścią programu "Młodzi w Łodzi". Program powstał z inicjatywy Urzędu Miasta Łodzi przy współpracy z łódzkimi uczelniami wyższymi oraz wiodącymi pracodawcami regionu, jego celem jest zachęcenie młodych ludzi do wiązania swojej przyszłości z Łodzią oraz poprawa wizerunku miasta jako przyjaznego dla rozwoju zawodowego.

Kampania reklamowa wspierająca projekt obejmuje outdoor i lokalne radio. Jej kreację przygotowała agencja reklamowa Niceday.

Partnerami akcji są m.in.: MultiBank, Dell. Patroni medialni to m.in.: "Gazeta Wyborcza", TVP Łódź, "Echo Miasta".
Wśród klientów Niceday są m.in.: Agropharm, C&C Partners Telecom, mBank, Medicover, Opal Property Developments, Organika.

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.