Happeningi Colgate-Palmolive Poland

Colgate-Palmolive Poland powierzyła budżet na działania public relations, które towarzyszyły wprowadzaniu na polski rynek serii dezodorantów Palmolive, firmie In Dom...

Colgate-Palmolive Poland powierzyła budżet na działania public relations, które towarzyszyły wprowadzaniu na polski rynek serii dezodorantów Palmolive, firmie In Dom Promocyjny. Na ulicach Warszawy odbyła się seria happeningów, w trakcie których zainscenizowano omdlenia osób, którym w sukurs przychodziły drużyny promocyjne Colgate-Palmolive wyposażone w dezodoranty Palmolive (w czterech oferowanych zapachach: Marine, Aloe, Mandarine i Coconut). W powstałych zbiegowiskach rozdawane były próbki nowych produktów firmy. Jednocześnie ogłoszony został konkurs fotograficzny "Naturalna Twarz Palmolive", w którym wezmą udział amatorskie zdjęcia nadesłane przez konsumentki wraz z dowodem zakupu dezodorantu. Akcja wprowadzania na rynek dezodorantów Palmolive jest wsparta kampanią ATL, przygotowaną przez agencję reklamową Young & Rubicam Poland. Według badań firmy badawczej MEMRB International Poland z 1998 roku rynek dezodorantów damskich (wartościowo), z jego rozbiciem na ich rodzaje, wygląda następująco: spray (75 proc.), deo stick (8 proc.), roll-on (7 proc.), natural spray (6 proc.), cream (3 proc.) i gel (1 proc.). (JP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.