Pięć agencji w przetargu na obsługę Praktikera

W przetargu na obsługę sieci marketów budowlanych Praktiker bierze udział pięć agencji reklamowych. Każda z nich rekomenduje domy mediowe, z...

W przetargu na obsługę sieci marketów budowlanych Praktiker bierze udział pięć agencji reklamowych. Każda z nich rekomenduje domy mediowe, z którymi chciałaby współpracować. Nieznane są nazwy firm uczestniczących w przeglądzie. Wybór agencji nie oznacza automatycznego wyboru domu mediowego. Jak przekazała Dorota Decewicz-Błaut, dyr. marketingu Praktikera, decyzja dotycząca obsługi mediowej zostanie podjęta indywidualnie i przetarg może zakończyć się wyborem tylko agencji reklamowej oraz pozostaniem przy obecnie współpracującym domu mediowym. Jest nim MediaCom Warszawa. Agencją obsługującą budżet marketera jest obecnie firma Szwejkowski, która bierze udział w przetargu. Wartość budżetu nie jest znana. Konkurs ma się rozstrzygnąć do końca roku. (JD)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.