Adam Mazurek i Jarosław Spuła przechodzą z Paralotnej do Walk Group

Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z...

Do działu kreacji w agencji marketingowej Walk Group dołączył copywriter Adam Mazurek oraz art director Jarosław Spuła. Zespół przeszedł z agencji reklamowej Paralotna. Wcześniej Mazurek pracował w Leo Burnett Warszawa, natomiast Spuła w TBWA/Warszawa. Głównym zadaniem teamu będzie wsparcie działu new business. Na Walk Group składają się trzy struktury: Walk Production - agencja eventowa, Walk the Line - agencja reklamowa, i Walk & Talk - agencja PR. Do klientów firmy należą m.in.: Fundacja Grupy TP, BPH TFI, agencja realizuje też projekty m.in. dla marki Mercedes i UNICEF-u. (TW)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.