Wychodzi drugi numer półrocznika "Dziecko, zakupy i my"

Wydawnictwo Murator wprowadza na rynek drugi numer półrocznika shoppingowego "Dziecko, zakupy i my". Do całości nakładu zwiększonego z 40 do...

Wydawnictwo Murator wprowadza na rynek drugi numer półrocznika shoppingowego "Dziecko, zakupy i my". Do całości nakładu zwiększonego z 40 do 60 tys. egzemplarzy dołączono katalog Quelle Baby, a do jego części - drewnianą ramkę na fotografię dziecka. Magazyn promowany jest w punktach sprzedaży prasy oraz magazynach i serwisach internetowych Muratora. Promocja obejmuje także sklepy z artykułami dziecięcymi i dla kobiet w ciąży. Za przygotowanie i przeprowadzenie działań promocyjnych odpowiada dział marketingu wydawnictwa. Drugi numer pisma prezentuje ok. 1,2 tys. artykułów, adresy sklepów oraz kupony rabatowe. Pismo dostępne jest w punktach sprzedaży prasy, można je także zamówić u wydawcy. Cena detaliczna to 3,90 i 5,90 zł z ramką. Magazyn liczy 274 strony. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.