"Forbes" planuje aktywizację w internecie, trwają testy współpracy z Forbes.com

Polski "Forbes" (Axel Springer Polska) planuje aktywizację swoich działań w internecie. Do tej pory wydawca nie kładł specjalnie nacisku na...

Polski "Forbes" (Axel Springer Polska) planuje aktywizację swoich działań w internecie. Do tej pory wydawca nie kładł specjalnie nacisku na rozwój witryny Forbes.pl. - Obecnie stoimy w przededniu sformułowania strategii internetowej - mówi Jerzy Karwelis, dyrektor wydawniczy "Forbesa" i "Newsweeka". - Jesteśmy w okresie testów naszej współpracy z serwisem globalnym Forbes.com, które jednak nie wzbudzają specjalnego naszego entuzjazmu. Mamy bardziej ambitne plany co do aktywności internetowej, chcemy odejść od strategii kontentowej w kierunku rozmaitych usług poszerzających oddziaływanie papierowej edycji "Forbesa". Chodzi mi np. o praktyczne narzędziowe treści, które powinny poszerzyć grono naszych odbiorców o osoby poszukujące informacji wspomagających podejmowanie decyzji finansowych - dodaje Karwelis. (MG)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.