Unilever dopuszcza inserty w kwartalniku "Nasze Koło" skierowanym do gospodyń wiejskich

Unilever Polska prowadzi aktywację swoich marek na terenach wiejskich za pomocą magazynu CRM pt. "Nasze Koło". Jest to kwartalnik skierowany...

Unilever Polska prowadzi aktywację swoich marek na terenach wiejskich za pomocą magazynu CRM pt. "Nasze Koło". Jest to kwartalnik skierowany do gospodyń wiejskich. Magazyn ujmuje tematy dotyczące życia wsi, organizowania czasu wolnego na wsi, a także opis aktywnych kół wiejskich, przepisy kulinarne i poradnik, jak dbać o siebie i swoją rodzinę. Kwartalnik wydawany jest w nakładzie 100 tys. egzemplarzy i dociera do 220 tys. gospodyń wiejskich. Od początku roku wydano trzy numery "Naszego Koła". Nad projektem pracuje Jacek Bieliński, brand manager Hellmann's w Unilever Polska. Od czwartego numeru istnieje możliwość dodawania do kwartalnika płatnych insertów. Firmy, które zdecydują się na takie rozwiązanie, zapłacą za jeden insert 0,34 zł. (MKS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.