Artur Krutowicz odpowiada za kreację reklam marki GP PowerBank

W listopadzie br. rozpoczęła się kampania reklamowa zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries - PowerBank. Celem kampanii prowadzonej pod...

W listopadzie br. rozpoczęła się kampania reklamowa zestawów ładowarek i akumulatorów firmy GP Batteries - PowerBank. Celem kampanii prowadzonej pod hasłem "Energia w zasięgu" jest tworzenie wizerunku firmy zaawansowanej technologicznie, której produkty spełniają standardy przemysłowe oraz znajdują zastosowanie w sprzęcie najnowszej generacji. Dodatkowo GP postanowiło zaprezentować na nośnikach mediów miejskich nowe logo GP PowerBank. Od 8 listopada br. na ulice największych miast Polski wyjechały pierwsze autobusy i tramwaje przedstawiające ładowarki GP PowerBank. Kampania dotyczy całej gamy ładowarek, które są jednym z czołowych produktów koncernu, natomiast głównymi bohaterami kampanii są najnowsze produkty z serii Premium. Działania reklamowe prowadzone są na autobusach, tramwajach i wiatach przystankowych (citylight). Kampania, która będzie trwać przez najbliższe kilka miesięcy, została przygotowana przez Artura Krutowicza z agencji kreatywnej Krutowicz (zaadaptował reklamę z rynku azjatyckiego) oraz agencję Business Consulting. (AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.