Grzegorz Fajerski odpowiada za reklamę w Sport Marketing House

Spółka Sport Marketing House jest nowym wydawnictwem, które będzie wydawać nowy miesięcznik o siatkówce pod tytułem "Świat Siatkówki". Pierwszy numer,...

Spółka Sport Marketing House jest nowym wydawnictwem, które będzie wydawać nowy miesięcznik o siatkówce pod tytułem "Świat Siatkówki". Pierwszy numer, w cenie 6,95 zł, w nakładzie 8 tys. egzemplarzy jest już na rynku. Tytuł skierowany jest do sympatyków siatkówki, sportowców zawodowych i amatorów. Udziałowcami firmy są: znany siatkarz, reprezentant Polski Sebastian Świderski, Grzegorz Fajerski, Jakub Malke oraz Marek Konieczny. Grzegorz Fajerski, prezes nowej spółki, odpowiada za reklamę w tytule, wcześniej był szefem reklamy w DD Media, wydawcy "Dzień dobry". Koszt prawej strony reklamowej w "Świecie Siatkówki" wynosi 12 tys. zł, czwartej okładki - 24 tys. Dystrybucja "Świata Siatkówki" obejmuje salony prasowe. Debiut tytułu wspierać będzie promocja w internecie, punktach sprzedaży prasy, w "Przeglądzie Sportowym" i "Sporcie". - Chcemy, by naszym atutem była wysoka jakość, w tym dbałość o szatę graficzną - powiedział Jakub Malke, wiceprezes zarządu Sport Marketing House. Magazyn zamieszcza m.in. obszerne fotostory. Sport Marketing House zajmie się także sprzedażą reklam w wortalu siatkowka.org. Planuje kolejne magazyny sportowe. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.