Sześć domów walczy o budżet mediowy Link4

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 rozpisało przetarg mediowy, do którego zaprosiło sześć domów mediowych: MPG Media Planning, z którym obecnie współpracuje, Initiative...

Towarzystwo Ubezpieczeniowe Link4 rozpisało przetarg mediowy, do którego zaprosiło sześć domów mediowych: MPG Media Planning, z którym obecnie współpracuje, Initiative Warszawa, Mediaedge:cia, MediaCom Warszawa, MindShare Polska oraz Optimedia. Rozstrzygnięcie planowane jest do końca miesiąca, a zwycięska agencja będzie obsługiwała budżet mediowy Link4 od początku przyszłego roku. Przypomnijmy, że we wrześniu br. Link4 zakończył współpracę z Media Direction OMD (z którym pracował od lutego ub.r.). Niedawno okazało się, że Media Direction OMD rozpoczął współpracę z polskim oddziałem Avanssure, który pod marką Axa rozpoczął właśnie sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych, podobnie jak Link4 w systemie direct, czyli przez telefon. W zakresie kreacji reklamowej Link4 od tego roku współpracuje z agencją reklamową BuM (wcześniej z Ad Fabriką FCB). Na reklamy w telewizji, prasie i radiu w ub.r. Link4 wydał 25,4 mln zł (dane cennikowe - źródło: Expert Monitor), a od stycznia do września br. 15,6 mln zł. (MB)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.