GlaxoSmithKline prowadzi regionalny przetarg mediowy

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline zorganizuje przetarg mediowy w regionie Europy Centralnej. Na wszystkich rynkach objętych konkursem marketera obsługują agencje grupy McCann....

Firma farmaceutyczna GlaxoSmithKline zorganizuje przetarg mediowy w regionie Europy Centralnej. Na wszystkich rynkach objętych konkursem marketera obsługują agencje grupy McCann. W Polsce dla GSK pracuje dom mediowy Universal McCann. Jak powiedziała Magdalena Kruszewska, dyrektor marketingu GlaxoSmithKline, decyzje w sprawie wyboru domu mediowego mają zapadać na poziomie londyńskiej centrali koncernu. Polski oddział współpracuje w zakresie bieżącej obsługi audytorskiej z Instytutem Audytu Mediowego, który nie będzie prawdopodobnie uczestniczył przy organizacji wspomnianego konkursu. Nie udało się nam ustalić, które agencje otrzymają zaproszenie do udziału w przeglądzie. GlaxoSmithKline jest jednym z największych reklamodawców z rynku farmaceutycznego w Polsce z wydatkami w mediach na poziomie 87,6 mln zł (dane cennikowe Expert Monitora za 2005 rok). W gronie najsilniej promowanych brandów koncernu znajdują się: Rutinoscorbin, Cholinex, Capivit, Sebidin i Magvit, Panadol, Coldrex, Aquafresh, Sensodyne, Corega, Paradontax, NiQuitin i Zovirax. (JN)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.