Sprzedaż "Olivii Baby" prawdopodobnie przekroczy 100 tys. egz.

Sprzedaż egzemplarzowa pierwszego numeru magazynu dla rodziców "Olivia Baby" powinna według prognoz wydawcy - Axel Springer Polska - przekroczyć 100...

Sprzedaż egzemplarzowa pierwszego numeru magazynu dla rodziców "Olivia Baby" powinna według prognoz wydawcy - Axel Springer Polska - przekroczyć 100 tys. egz. Tym samym zostaną nieco przekroczone oczekiwania wydawcy. "Olivia Baby" wystartowała w nakładzie 150 tys. egz. Kolejny numer jest w przygotowaniu. Zajdą w nim pewne zmiany, na co wpłynęły opinie z rynku. Wydawca spodziewa się też większej w stosunku do pierwszego wydania obecności reklamodawców. Na stronach reklamowych mają pojawić się dwie marki kosmetyczne, dotąd nieobecne w segmencie pism dla rodziców. (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.