Spadki sprzedaży tygodników; "Polityka" pozostaje liderem

Tygodnik "Polityka" osiągnął w sierpniu br. sprzedaż na poziomie ponad 188 tys. egzemplarzy, co oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego...

Tygodnik "Polityka" osiągnął w sierpniu br. sprzedaż na poziomie ponad 188 tys. egzemplarzy, co oznacza wzrost w stosunku do poprzedniego miesiąca o 18 proc. Był to najwyższy wynik w tym roku. Jednocześnie tygodnik zanotował wzrost sprzedaży w stosunku do analogicznego miesiąca ubiegłego roku o 9,6 proc. Średnia sprzedaż "Polityki" dla okresu styczeń-sierpień wyniosła ponad 169 tys. egzemplarzy, o 4 proc. mniej niż w ubiegłym roku. To niejedyny spadek. "Newsweek" odnotował spadek sprzedaży o 17,1 proc. w stosunku do roku ubiegłego, notując sprzedaż na poziomie ponad 140 tys. egzemplarzy. Tygodnik "Wprost" ze sprzedażą na poziomie ponad 142 tys. egzemplarzy zanotował spadek o 16 proc. w stosunku do roku 2005. "Polityka" pozostaje liderem sprzedaży w swoim segmencie. Dane pochodzą z zestawień Związku Kontroli Dystrybucji Prasy. (KH)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.