"Metro" Agory ma miesięczną kampanię telewizyjną

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, ma miesięczną kampanię telewizyjną, która rozpoczęła się wczoraj. Działania obejmują TVP1, TVP2 oraz TVN24. Celem...

"Metro", bezpłatny dziennik Agory SA, ma miesięczną kampanię telewizyjną, która rozpoczęła się wczoraj. Działania obejmują TVP1, TVP2 oraz TVN24. Celem kampanii jest wzmocnienie wizerunku "Metra" jako codziennej gazety informacyjnej. Kampania jest prowadzona także w stacjach radiowych: Radio Zet, Tok FM, Złote Przeboje, a od 10 listopada będzie też w sieci Multikino. W największych miastach Polski na nośnikach reklamy zewnętrznej (AMS) kampania "Metra" jest prowadzona od 16 października, to jest od momentu zmiany makiety tytułu. Spoty telewizyjne i kinowe zrealizowała firma Lightcraft. Planowaniem i zakupem telewizji zajął się dom mediowy Starlink. Zakup pozostałych mediów oraz kreację kampanii przygotował dział promocji "Metra". (KP)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.