Szkoła Mistrzów Reklamy poszerza ofertę o account planning

Szkoła Mistrzów Reklamy przy WSPiZ kształcąca dotychczas przyszłych pracowników działów kreacji planuje poszerzenie oferty i wprowadzenie nowego kierunku – account...

Szkoła Mistrzów Reklamy przy WSPiZ kształcąca dotychczas przyszłych pracowników działów kreacji planuje poszerzenie oferty i wprowadzenie nowego kierunku – account planningu. Wykładowcami będą ludzie o dużym doświadczeniu zawodowym, mogący się poszczycić znacznymi osiągnięciami, pracujący na co dzień w agencjach reklamowych, m.in. w McCann Erickson.

Szkoła Mistrzów Reklamy obchodzi drugą rocznicę istnienia. W ramach zajęć studenci pracują dla prawdziwych klientów, takich jak: Polska Unia Medycyny Transplantacyjnej, Państwowa Agencja Rozwiązywania Problemów Alkoholowych, Hospicjum dla Dzieci, Akademia Rozwoju Filantropii w Polsce.

Absolwenci szkoły odbyli lub odbywają staże w agencjach: Grey, Just, Leo Burnett, Young & Rubicam, oraz znaleźli zatrudnienie w agencjach: Scholz & Friends, Euro RSCG, Testardo Red Cell, Ogilvy, McCann Erickson, Grandes Kochonos.

Szkoła planuje również nawiązanie współpracy z Media Academy oraz ze Szkołą Filmową w Łodzi.

(AMS)

Komentarze

Prosimy o wypowiadanie się w komentarzach w sposób uprzejmy, z poszanowaniem innych uczestników dyskusji i ich odrębnych stanowisk. Komentując akceptujesz regulamin publikowania komentarzy.